طراحی ست اداری و اوراق اداری : اوراق و ست اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه و ... اطلاق می شود. در کنار آن ها، مواردی همچون کاغذ یادداشت، اوراق مالی و اداری (مانند فاکتور، قبض، کاردکس و فرم های داخلی)، کارت های پرسنلی، لیبل و ... می توانند جایگاه داشته باشند . با توجه به مطالب ارائه شده یک مشخصه (نشانه) خوب باعث فروش محصول یا تایید یک پروژه خواهد شد. در طراحی این عناصر گرافیکی برای موفقیت در بازار جهانی انعطاف پذیری یک راهنما است. یک طراحی حروف بایستی روی کاغذ، از طریق فکس یا روی اینترنت و به سادگی در هر زبانی قابل تشخیص باشد. رنگ و شکل بایستی به دقت در نظر گرفته شود تا در تمام فرهنگ ها تاثیر پذیر باشد. در سبک نباید محدودیت زمانی وجود داشته باشد و مد روز و جریانات جاری نباید بر آن تاثیر بگذارد.